Tisdag

Tjena tjenixen tjenareee!

När ska min syster föda egentligen? dagarna går och går och ingen bebis kommer! komigen nu da lill bebisen där inne kom ut då så tia Danny och kusin Niko kan träffa dig :D jag är så ivriiiiiiiig. Stakars Patty också som bara vill föda.

Aja idag har jag inte gjort så mycket var i Alby och lämnade några papper till BotkyrkaByggen angående bostadsbytet. Vi får hoppas nu på det bästa :)


Jag ät suger på pescado frito med papas con mayoooooooooooo! är det någon som kan fixa? någon? hahahaha






Ah nu ska jag måla med lillen! byee

Kommentarer
Postat av: Patricia

Mormor ska fixa xD

2010-09-21 @ 20:33:01
URL: http://patitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0