Ibland...

Det händer att jag drömmer bort mig och tänker fööör mycket, detta gör mig väldigt fövirrad och ibland vet jag inte vad som är verklighet och inte hahahahaha.


Ibland tänke jag ....


Att allt det jag upplever nu bara är en lång dröm som jag har, och kanske vaknar någon dag som 8årig och har sett hela min framtid

Att jag är från en annan tid, alltså typ från 60 talet eller nåt, inget typ i nuläget passar mig...jag passar inte in 2000-talet!

Att jag har ett syfte här i livet, typ att uppfinna något riktigt stort! Något väntar där....

Jag vet att jag ska vinna pengar...riktigt mycket pengar någon dag! men jag har inte kommit på än vad det är som fördröjer det hela?



Ibland önskar jag att det fanns en stopp knapp i min hjärna så den kunde vila lite då och då men neeeeej, skulle jag skriva ner allt jag tänker på skulle ni bara bli dumma i huvudet.

Typ ringa mentalsjukhuset och be de hämta upp mig. hahaha :((



PLATON OCH ARISTOTELES.... DANNYS VÄNNER!






BARA NI HADE FÖRSTÅTT MIG! hahahha

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hahahaha sötnos, jag förstår dig, jag brukar - inte lika ofta eller mycket- men jag brukar också tänka sådär---särskilt den tanken om att tänk om nu inte är nu...om allt detta är en dröm, någon annans dröm, eller kanske en historia som någon berättar, tänk om du är del av en bok? en bok som någon sitter och läser under skuggan en varm sommarkväll?



Hmmmmm



Att inte tillhöra denna tid, måste jag oxå hålla med om att jag känner....denna värld ...dagens värld...är för ond... för rå och nonchalant...



Jag tror min själv finns i 70-talet...där folk stod upp för vad de kände och tyckte, protestera och kämpa för va de trodde... jag tror jag va en hippie...en som protesterade mot alla orättvisor och förspråkade för kärlek...pura paz y amor !!!



2010-09-09 @ 15:17:45
URL: http://patitas.blogg.se/
Postat av: Eddo

Gå och se Inception. Där har du en bra film om drömmar.



Om du skulle vakna upp på 60-talet som 8 åring skulle det vara fettgrymt eftersom du skulle få uppleva 70-talet som tonåring och 80-talet som vuxen.

90-kan du jobba bort för det var ändå rätt kefft och sen uppfostra dina barn på 00-talet.



Härligt liv!

2010-09-09 @ 17:41:56
URL: http://eddocastro.blogg.se/
Postat av: Daniii

eddo: hahahha ahh jag ska kolla vad det är för film



patty: jag vet DU platon och de andra förstår mig hahahaha

2010-09-09 @ 20:28:24
URL: http://danieliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0