God kväll

Det är as roligt att kolla på barnfilmer med Niko jag får massa minnen från när vi va små :) idag kollade vi på lilla sjöjungfrun.

Jag sitter och försöker komma på fina namn med det går inte så bra eller vi har kommit på ett par stycken men man vill ju ha många och välja mellan. Har ni förslag?

Ohhhh jag känner mig så tjock och svullen usch!



Såhär känns det just nu




+ mitt illamående





HAHAHAHA HJÄLP!



Jag hade glömt bort hur det var att vara gravid... min Niko är ju ändå 3 år :)
Men jag tror snarare jag hade förträngt detta långt där inne någonstans hahahaha men hur som helst jag va inte såhär illamående med Nikolas. VAD HÄNDER!?


Min syster sa att ingefära hjälper mot illamående! Vad tycker ni ser det gott ut? hur skulle ni laga det?





hahahahahahahahahahaha WTF!!???


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hahahaha men syster da... sådäääääääääääär svullen är inte ens jag som är höggravid hahahaha

2010-09-10 @ 17:37:35
URL: http://patitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0