16/10/2010

God morgon Sverige!

Igår vart den en lyckad fredagsmys med Nikolas, vi lekte, kollade på film och käkade en massa gott så han decka strax efter 20.00 på min säng. Efter det gick jag och la honom och tänkte på vad fan jag skulle göra?!

Jag kom att tänkta på att jag aldrig kollade klart på Lost.. har hela säsong 6 kvar. Så det blev 3 timmar Lost fram till 00.30 sen deckade jag med =))




Idag har jag ingen aning vad vi ska göra...Tomas jobbar hela helgen så vi kanske tar och hälsar på någon? eller drar ut bara..

Nä nu ska jag käka frulle och kolla på Lost!



+



Hare bra hej :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vilken söt hund

2010-10-17 @ 21:15:51
Postat av: Anonym

hahaha vilken söt hund

2010-10-17 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0