-00-

Hur många avsnitt är det egentligen på sista säsongen av smallville? jag hatar verkligen att behöva vänta så länge!


ahhh... hur mår ni? jag har mått piss idag... fett med huvudvärk, someone please call 911!!

Aja .. jag har lekt en massa med Niko idag, men han är oxå småsjuk:( .. sen har vi legat i sängen och läst 2 nalle puh böcker.

Niko har blivit så otrolig duktig på att bygga pussel han älskar det...och bygga massa hus,flygplan och tåg med både dina lego och klossar! Underbart att se hur smart han är :)


Lämnar er med en SKÖNING


Tycker ej om hans musik senaste tiden...Men jag fasnade direkt på den här låten..den är en riktig sköning helt enkelt :)

uhhhhh baby babyyyyyyyyyyyyyy



Pitbull - Hey Baby (Drop It To The Floor) ft. T-Pain




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0